LUKE MAGUINNESS - the man, the myth, the legend.

OKOKOK HEJ! Jag har fått så sjukt mycket uträttat idag trots att jag inte har vart utanför dörren! Packningen är så gott som klar, bara lite smådetaljer kvar.. Misstänker dock att väskan väger en bra bit över 20kg.. Eeeww..
Ska fixa med mina naglar nu innan sängdags och därefter förebereda gymväskan inför imorgon bitti.
Börjar klockan 11 men drar till gymmet vid 7 och gör mig av med all choklad jag har vräkt i mig under dagen.

Denna blogg ska eventuellt döpas till 'bloggen om Luke'. Han påpekade att hans namn kom upp i oroväckande många gånger bland mina inlägg och ansåg att det var stalker-varning på mig.. Sååå, vi kör på det konceptet i och med att läsar-skaran växer, och det kanske helt och hållet är Luke's förtjänst? Det kanske är han ni är intresserade av, och inte mig och mitt liv? Anyway, nedanför ett spionbild på... hmm gissa.. LUKE!! :D




Kommentarer
Anonym

Åh Miki, han är så söt. Titta på hans skjorta och slips!



Han ser lite utvecklingsstörd också! Va söt...



Du skulle vara en perfekt par! Jag förstår varför du är stalking honom.

2009-08-24, 09:07:28
Luke

UPDATE från Luke - Miki och jag gick på lunch tillsammans i dag. Vår första riktig 'date'. Det gick ganska bra. Jag bjöd in andra kollegor att komma med så det skulle inte se ut som jag 'stalking' henne. Kemin mellan oss var klar. Jag ska försöka 'organise' en lunch 'date' i morgon. Jag kommer att hålla er uppdaterade.

2009-08-24, 14:10:49
Miki

HAHAHAAH

2009-08-24, 14:12:20

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback