Overslept..

Jag råkade försova mig idag.. Skulle upp klockan 9:00 och äta frukost men vart väckt av ett sms vid 11:00.. Då jag och Louise skulle mötas. Som tur var så hade hon inte gått hemifrån än så jag ska träffa henne om 15 minuter, och speedo som man är på att göra iordning sig så är det nemas problemas. Missade hur som helst frukosten, men jag kan lika gärna sätta mig vid ett mysigt café vid vattnet och mumsa frukost.
Är på språng nu, laddar upp turistbilder senare i eftermiddag vid hemkomst.

Simma lugnt!



Kommentarer
Jenny & Anton

Du verkar ha de bra gumman, KALAS bra ju. Puss

2009-08-29, 19:29:50 http://jennyhjartaanton.blogg.se/
annika

ska bli en trogen läsare miki jag lovar::)) vill oxå åka till istanbul varför kommer min kille från en byhåla i turkiet suck hahahahaha

2009-08-29, 19:43:36
Arree Nattan

Orka försova sig och vara stressad men ändå hinna sätta sig och blogga. Haha

2009-08-30, 21:19:39

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback