TGIM!

Jag är så HYPER och GLAD idag! Jag har verkligen motorväg i hjärnan, jag har så mycket tankar och funderingar så det istället står helt still för att hjärnan blir överbelastad! Idag är det Måndag, jobbar till 19:00 och därefter ska jag på date med min käre barndomsvän Michaela aka Fräzer. Blir en fika och massa babbel.
Imorgon ska jag en snabbis till sjukhuset innan jag börjar jobba klockan 11, och efter jobbet ska jag antingen träffa Therese som jag lärde känna i Alanya eller min kära Maria som är en av mina bästa vänner och bosatt i Malta, men för tillfället i Sverige via jobbet. På onsdag är det garanterat gym innan jobbet och efter jobbet antingen Maria eller Therese, beroende på vem jag träffar imorgon. Och på torsdag är jag ledig! Tack Luke, du är bäst! Hur skulle jag klara min stress utan dig som lugnar ner mig? Det finns ingen som du, 10000 points! (Jag lovar, Luke bad mig absolut inte skriva sådär, utan det var på eget intiativ..) I alla fall, på torsdag ska jag till frisören och efter det ta bort resterna av mina älskade naglar.. Alltså gelé naglarna, jag ska inte rycka ut mina egna naglar. På torsdag packar jag även klart och röjjer undan efter mig för att sen ta en citadon eller två för att kunna sova..

Och på fredag morgon kl 04:30 ringer min väckarklocka för då är det dags att hoppa in i duschen!!!! WIIIIE!!!
Alarmet ringer alltså om 3 dagar, 16 timmar och 9 minuter!! OMG. Snart är det dags...... :)

Nu ska jag försöka jobba lite! På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback