hangover.

11 timmars sömn! Vaknade förvisso upp och kände mig bakfull (?) men tanden däremot mår prima! :)
Spöregn så mina planer idag är att inte gå utanför dörren förrän det är dags för Coldplay. Ska fixa med låtar och bilder och lite sådant. Packa kanske man ska ta tag i också, har sagt det i flera dagar nu..

Överför som sagt bilder och dylikt från den 'gamla' datorn till min nya, och vilka underbara minnen man får när man tittar på gamla bilder :) mys!

Tanden känns som sagt bra, undra om man ska fortsätta med hela pencelinkuren eller om man kan lägga ner efter några dagar? Hmm..



Kommentarer
Anonym

du ska fortsätta med hela pencillinkuren! annars finns risken att inflammationen kommer tillbaka o du får börja om..

2009-08-22, 15:50:32
Thess

Det var jag som skrev den förra kommentaren..missade att lägga in mitt namn där ;) Puss

2009-08-22, 23:26:10 http://lillthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback