Uppdateringar från min spännande vardag!

God morgon Sverige! Sista dagen med hyffsat väder enligt Aftonbladets väderprognos. Man känner verkligen att hösten är på väg även att det är sol.. Brrr! Tack och lov att man inom 3 dagar är på ett ställe där det för nuvarande är 26 grader och en stor sol. Alldeles lagom :)

Gårdagen var väldigt trevlig, det är alltid lika mysigt när jag och Fräzer ses. En underbar vän som jag håller varmt om hjärtat!
Vi åt en mindre god middag på Hirschenkeller och drack lite vin. Efter ett glas slog det plötsligt mig att jag absolut inte får dricka alkohol i och med att jag går på antibiotika! Jag hade helt glömt bort det.. Snacka om att ha noll koll och huvudet under armen.. Det är lite för mycket hjärnkapacitet nu dagarna innan. Eller för lite kanske? Hur som helst, jag mådde in sämre av det och Elisabeth hade dessutom sagt till mig dagarna innan att det spelar nog inte så jättestor roll med ett glas vin eller två, så länge man inte börjar hinka i sig. Elisabeth är förövrigt min pappas käre dam, som jag tycker väldigt bra om.

Idag var jag på sjukhuset lite snabbt vid 8 tiden och därefter gick jag hem till Annika och åt frukost på hennes veranda, tillsammans med Jengis (vet inte hur man stavar det namnet) som också kom över. Trevligt trevligt, nu sitter jag på jobbet och lyssnar på Yahel och ska försöka få lite jobb gjort. Jag är väldigt glad idag också! Man kan väl inte vara annat, när man vet vad som väntar?

Idag efter jobbet ska jag träffa Maria från Malta, en av mina bästa vänner! Ser mycket fram emot det. Hörs!


Elina och Annika - Turkiet 2009.


Jag och Maria - Malta 2008





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback