älskade ungar!

Idag var planen att åka direkt hem efter en snabbis på gymmet och börja packa och förbereda resan. Det börjar bli dags och jag avskyr att må dåligt av stress pga av brist på framförhållning dagarna innan.
Kort och gott så somnar jag på tåget och vaknar tack och lov upp precis då jag ska av, har ett mindre sug efter gymmet och bestämmer mig för att svänga förbi Annika på en fika för att piggna till och samla lite motivation.
Där var jag minst 3 gånger i veckan för bara någon månad sedan och bakåt, men nu på sistone har det vart mycket jobb, träning och allmänt fullspäckat schema. Och ja jag vet, man ska inte försumma sina vänner.
Hur som helst så kom hela gänget dit så det vart en sedvanlig fikakväll på terassen medan hennes alldeles underbara barn låg och sussade. Gud vad jag har saknat dom! Älsklingar!!
Det var i alla fall väldigt trevligt och jag insåg genast hur mycket jag hade saknat hela gänget.
Imorgon ska vi ut och äta middag och ta farväl.. Eija och Eva åker till Barcelona i 2 veckor, och jag drar paralellt med dom.
Får se hur kvällen slutar.. Den börjar i alla fall med friday beer ala beach party tema på jobbet efter klockan 17:00!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback