Coldplay for the win!

Kom hem klockan 5 och nu är jag äntligen vid liv. Vaknade förvisso ett för ett tag sedan, men har inte orkat göra någonting förrän nu. Camilla kom precis hit för lite fika och mysigt umgänge.. Har kollat igenom bilderna och videofilmerna från Coldplay konserten igår och jag fick bokstavligen gåshud överallt. Det var helt fantastiskt, jag var i extas! Det var en ofattbart grym konsert, och jag ger dom högsta möjliga poäng! Vilken kväll alltså... :)

Vidare efter det drog jag, Quinton och Sidiqa vidare till Alexandra på inflyttningsfest på Söder. Vi var helt döda, och jag var inte så super taggad i och med att jag går på pencilin och inte får dricka alkhol, men så fort vi steg innanför tröskeln så lyftes humöret! Alla var glada och på partyhumör så natten vart kanontrevlig verkligen. Man kan verkligen ha lika kul utan att vara 'full'. Det vart som sagt rätt sent, men eftersom det inte var någon bakfylla när jag vaknade så kändes det hel-lugnt.

Ska börja packa lite nu och ge Camilla lite uppmärksamhet, återkommer senare med lite bilder från igår samt lite uppdateringar om LUKE.

Ett litet klipp från konserten igår. Publiken sjunger med i 'Fix you'.
http://www.youtube.com/watch?v=XaUdKPhfyEE

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback