ADHD.

Jahapp, 30 minuter kvar av denna arbetsdag!
Har dessvärre inte fått så mycket gjort idag, är svårt och kommer förmodligen alltid vara svårt med måndagar.
Och när man dessutom har en ADHD-diagnos som orsakar motorväg i hjärnan! Gaah!

Anledningen till att jag våldtar min hjärna just nu beror på att;
När fröken Miki är impulsiv så tar hon ett beslut som känns helt rätt i den stunden och kör på det omedelbart, så brukar det oftast sluta bra.
Jag hinner inte riktigt tänka efter, så när jag väl är mitt upp i det jag gör, så ser jag till att automatiskt göra det bästa av situationen och det har sällan gått fel.
NU däremot när jag är tvingad att ta mitt ansvar som heltidsanställd med ett mördarkontrakt, så blir det så sjukt mycket tid till att tänka, i och med uppsägningstiden/väntan..
Japp, jag vet att jag har skrivit om detta tidigare men det är tamejfan det ända jag går och ältar och funderar på!

Minst 1 månad till blir jag kvar i Svea rike.. (Ännu mer tid att tänka och framkalla en psykos..)
Och bara nu efter 1,5 vecka så känner jag redan att tristessen ligger och flinar runt hörnet..
Det blir inte bättre än vad man gör det till, och jag har mängder med vänner att träffa och ett flertal som jag ännu inte har träffat sedan i somras då jag åkte till Istanbul.
Så visst hade jag kunnat styra upp en meningsfull och rolig vardag, men nu är fallet så att jag inte har någon ork..
Förvisso så löser SATS det problemet åt mig, jag måste bara få fingret ut ur stjärten och ta mig dit!

Anyhow, jag sa ju det att jag tänker för mycket just nu, överanalyserar saker och ting.
Rackarns, gör jag rätt val i att säga upp mig och flytta till Turkiet?
Okej om jag hade vart förberedd med massa pengar på fickan, ett jobb att komma ner till osv.
Men det har jag inte?
Jag har en karl som inte har något emot att jag inte jobbar, inget jobb och inga vänner där vi kommer börja att bo.
Det är nämligen inte Istanbul jag återvänder till nu på en gång, utan Antalya.
Och där känner jag noll, nada, zero personer.
Dessutom så har jag fortfarande diverse kostnader på autogiro som behöver dras varje månad, och det kanske hade vart smart att mata av dom först?
Och tänk om han ändrar sig och allt blir en mardröm när jag kommer ner?

Hjälp, jag blir knäpp!! Ge mig en spåtant!!!




Kommentarer
Anonym

haha hemmafru i Turkiet låter grymt, min kompis mamma finner du i viksjö (som ligger brevid jakobsberg).. om du vet vart det är.. Hon är

"nybliven spådam", men tydligen väldigt duktig för hon fick jobbet direkt när hon sökte det :) så kan ju alltid fråga henne om du vill.

2009-12-07, 17:47:02 http://paulala.blogg.se/
Emmi

Jag har bara ett namn till dig, Benny Rosenqvist!



There you go! :)

2009-12-07, 17:51:28 http://emilitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback