Charlotte!

Idag tog jag sovmorgon, vaknade nu!
I 12 hela timmar har jag sovit trots att jag ställde klockan tidigare.
Det måste verkligen ha tagit på mina krafter att ha spenderat hela kvällen med oboy-drickande och Anna Anka-tittande.. ;)
Hon är kung!
Jag jobbar förvisso nattpass idag och 4 nätter framåt (inkl julafton..) så denna sömn är välbehövd, och jag bör för mitt eget bästa dessutom försöka mig på en power-nap lite senare ikväll.

Jag hade behövt stå i duschen vid det här laget i och med att jag har en date, men den är upptagen av Nathalie..
Charlotte min älskade vän har kommit till Sverige för att fira jul, och då är hon prioritet nummer 1!
Hon bor för närvarande i New York med sin käre karl och lever livet.. :)

Sååå..
Om jag ska ta och slänga ut N ur duschen nu så jag blir redo för skvaller och lunch asap!

God Jul från Charlotte och Miki!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback