Slacker-dag.

Klockan är 11 och jag har 1 timme kvar att 'arbeta', hur lyxigt är inte det då?
Företaget har julfest på Münchenbryggeriet idag och bussarna hämtar oss klockan 13:00, och då tar jag självklart lunch vid 12 så jag hinner flåda upp mig litegranna.
Med tanke på den sköna försovningen jag drog imorse..

Temat är disco, tror dock inte att det är många som har satsat på det.
Dessutom så har jag hört rykten om att det är någon slags utomhusaktivitet dom första timmarna, och det kan ju seriöst alla fetglömma att jag deltar i.
Det är 15 minusgrader och snöstorm i Stockholm idag.

Vi har precis haft jylpyssel med julklappar, glögg och julmusik.
Tror inte det blir mycket till arbete idag.. 1 timme kvar.. ;)


DISCO!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback