Gratis Eva!

Ja, och så var det ju födelsedagsmiddag i söndags för min gode vän Eva som fyllde 28.
Ett gäng på 12 tjejer samlades på Restuarang Roma för att äta och dricka gott.

Kändes skönt att ta sig ork och hitta på något..
Jag har verkligen inte vart mig själv sedan jag kom tillbaka från Istanbul.
Normalt sett så har jag alltid trehundra grejjer att stå i då jag är ledig samt efter jobbet, och tiden jag spenderar hemma är minimal.
Men sedan jag kom tillbaka har jag vart slö, lat och osugen på det mesta och därmed inte varit öppen för förslag om diverse aktiviteter, men jag känner att detta är på väg att ändras nu.. :)

Och nej, jag tog inte av mig mössan under middagen.
Jag hade hellre dåligt bordsskick än flashade mitt smutsiga hår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback