I love my family!

God jul på er mina finfina läsare, vänner, fans och fiender! :)
Jag hoppas att alla har haft en underbar och mysig afton tillsammans med era nära och kära.

Sitter på kontoret och lyssnar på Frank Sinatra och svullar godis.
Sista natten, därefter ledig i EN dag (varav halva sovs bort på grund av nattpasset) och därefter är det jobb över helgen igen..
Tog två extrapass för att täcka upp för en kollega som skulle utomlands, och det är ju och andra sidan inte heller så att min plånbok kommer gråta den 25 Januari så.. Hihih.
Drar ju till Istanbul då, för att dels hämta hem massa kläder och även hälsa på min fina tjejer samt att NJUTA av min framtida hem-stad! :)

Min julafton har hur som helst vart supermysig verkligen!!
Jag är sååå nöjd med hela kvällen tillsammans med min familj!
God mat, fina klappar och en enormt bra stämning, tack för det! :)




Kommentarer
Lina

Men gud vad trevligt! Ser fram emot att ses då. Viiin ska drickas i massor. :D


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback