Julfestligheter.

Som vanligt så umgås jag mer med kameran än med folket, så kvällen resulaterade i ett tre-siffrigt antal bilder.
Jag vet inte vad ni tycker är så jäkla intressant med min blogg, men bilderna måste ju vara ett stort plus? Eller?
Vi kör på det, nedan följer 43057 bilder från vår julfest - The Power House Cristmas Edition!!! PAAAM!

Bwin hade hyrt in en event-arrangör som anordnar diverse aktiviteter för företag etc, och det vi gjorde beskrivs på deras hemsida som följande;

Jagad
Vem kan du lita på, vem är agent? Spela med hela staden som spelplan.
Denna upplevelse garanterar ert sällskap spänning och äventyr utan motstycke!
Med hela staden som spelplan ska ni lösa mysterier med hjälp av främlingar och en mobiltelefon.
Ert sällskap delas in i grupper om 4-5 personer där ni ska lösa uppdrag tillsammans – mitt i stan, på landet eller var som helst
– med hjälp av information genom en mobiltelefon. Svaren finns i er omgivning där ni minst anar!


Vi vart som sagt uppdelade i en miljon grupper på ca 5 personer i varje, fick ett start-kit som bestod av en ballong, en mössa med bwin logan på, en mobiltelefon samt en mapp med diverse kartor etc.
Därefter började äventyren och sms skickades till telefonen där uppdragen beskrevs, vart vi skulle ta oss, vad vi skulle leta efter samt vad vi skulle passa oss för.
Bland annat så sprang det omkring människor med vita ansiktsmasker, människor med kameror osv som då skulle vara vårt största hot av olika anledningar.

Som ni kanske minns så var jag väldigt skeptiskt inställd till dessa utomhusaktiviteter i och med vädret, men när vi insåg vad det var vi skulle göra kunde man ju inte annat än att spela med, och det var faktiskt så sjukt kul! :)

Dessutom så var alla ledtrådar och uppdrag lokaliserade på Södermalm, så man hade ju tillgång till ett flertal barer när man kände att det vart lite för kallt och törstigt..
(Där vi förövrigt stötte på ett flertal andra grupper, haha!)

Stockholm!


Vårt dream-team!


Lite tja sådär.


Värsta grabbarna!


Utsatt som vanligt.


Vårt dröm-bord!


Jag och Mojca ber om alla 400 personers uppmärksamhet,
för att få äran att gratulera Tom på hans födelsedag..


Tom uppskattade det innerligt, speciellt då vi råkade nämna fel årgång..
(Läs; Tom skämdes som ett djur och svor att hämnas hårt och dubbelt.)


Kom igen katten, det sväääänger ju!


Jag och min bitch, Luke.


CSG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback