Människor från förr..

Något spännande som har hänt i min värld som jag tänkt dela med mig om..

För cirka 4-6 år sedan så var jag en väldigt strulig och trasig tjej, som hade en del myndigheter i häcken i flera år..
För mitt eget bästa så var inte den smidigaste lösningen att jag bodde hemma, det vill säga i Jakobsberg, så jag vart placerad i en så kallad jourfamilj under en period.
Jag kom oerhört bra överens med mamman i familjen och var henne hack i häl vart än hon gick.
Tyvärr så fick det ett drastigt och tragiskt slut, och sedan dess har jag inte haft någon som helst kontakt med henne.

Jag har en viss hatkärlek till Facebook, men i skrivande stund så måste jag prisa Facebook, för jag hittade henne där! :)
Vi har lite försiktig mail-korrespondens just nu, och kanske blir det så att vi ses över en fika..
Skulle vara kul!
Hon har trots allt varit en väldigt stor person för mig back in the days..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback