Mys på stan.

Hemma för lite vila innan nattpasset efter en trevlig dag på stan med två av mina absolut bästa vänner.
Mötte upp Charlotte för lite spring i NK varuhuset och därefter skvallrades och uppdaterades det över en lunch i Gallerian.
Jag och Charlotte lärde känna varandra då vi bodde på Malta för 3 år sedan och vart således sambos, och därefter har vi alltid behållt en nära kontakt, och hon var bland annat och hälsade på mig i Istanbul med sin andra halva.

Därefter mötte jag upp Eija för att gemensamt åka tillbaka till Jakobsberg och samtidigt passa på att inhandla lite tjaffs i centrum samt samtala över en chailatte.
TACK OCH LOV vart jag informerad om att man ska köpa med sig en julklapp på onsdag då det vankas 'lilla julafton' hemma hos Annika med tjejerna..
Hade sett snyggt ut om man var den enda som inte kom med ett paket, haha..

Nu är jag hur som hemmavid, och tänkte försöka vila lite innan jag går på nattpasset som startar 22:30-08:30..
Yoghurt, Startflingor, mackor, pålägg, Billy's pizza samt kakor är inhandlat för att göra natten lite drägligare.. :)

Hörs vidare inatt, då jag har en känsla av att det blir väääldigt mycket övertrötta och filosofiska inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback