Nicin anne?

Jahapp, då var det juldagen i all ära..
Går av mitt sista nattpass om lite mindre än 1 timme, och då blir det raka vägen hem i sängs för att sova i 3-4 timmar för att därefter åka till min bror för att fira ytterliggare en julafton..
Har blivit tre-dagars jul detta år, hehe.

Hur som, det blir lungt och sansat med en middag och lite rödtjut tillsammans med min fina syskon samt våran mamma som jag förövrigt inte har sett på fleeera månader eller pratat med..
Blandade känslor..
Och med det menar jag självklart att jag kommer vara väääldigt trött......

Nej, jag svamlar.. Är övertrött så att jag nästan känner mig full.
Rundar av och går snart och begraver mig själv, hej.

I miss you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback