Çay i mängder!

Första dagen i Alanya halvt avklarad och jag har sprungit runt som en tok för att hitta folk jag känner, haha.
Herregud vilken annan bild av Alanya man får se under vinter-halvåret!
Gatorna är helt döda!
Det är verkligen som en spökstad och jag som kan Alanya utantill och innantill kände mig helt vilsen.
Jag vaknade upp ganska sent, O väckte mig och meddelade att han hade lite jobb att göra så jag hade dagen för mig själv.. Perfekt, tid för att träffa vänner!

Gick ner till vardagsrummet och fann till min bestörtning att någon hade roffat åt sig mina cigg!
PANIK, och jag förstod att Eren var den skyldiga..
Det var bara att stressa iordning sig så jag kunde ta mig till närmaste supermarket..
Åt en supergod frukost/lunch i solen på Veli's restaurang och begav mig senare till Damlataş för att hälsa på Kubilay och Tuncay.
Drack mängder med té och pratade skit..
Det bokstavligen talat svärmade flugor omkring mig och Kubilay skämtade om att jag inte hade duschat idag..
HAHA tänkte jag, var rätt du har, men sa inget..
Fick sedan skjuts hem av Tuncay när solen gick ner och kylan började tränga sig på, så här sitter jag nu och öser musik och väntar på att min karl ska komma hem.
Kanske bör ta en dusch innan han anländer? ;)

Det var min dag hittils, vad har ni andra gjort?


Ett tomt Damlataş.


Bröderna Tuncay och Kubilay.


Miki the queen!


Bus!


Fint :)


Turkiet och dess enorma fiskar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback