Dag 1 i Svea - done.

Gårdagen vart en skön 'mycket snack, lite verkstad' för min del..
Jag hade diverse planer så när jag ankom till Jakobsberg så försökte jag kalkulera ut när jag behövde börja röra mig för att komma till jobbet i passande tid..
Fikan med Nattan och Camilla drog dock ut på tiden, och efter den kände vi för att gå upp till Pergola en sväng och kolla läget, där vart vi också sittande ett tag och efter det ville vi alla pröva på nya menyn på Villan så slutdestinationen vart i det gula huset och jag insåg att något besök på kontoret icke skulle bli av samma dag/kväll.

Det var en trevlig kväll då en hel del folk dök upp som man självklart inte sett på länge, så det var många kära återseenden. Och sånt kombinerat med vin kan ju aldrig gå fel?

Jag och Nathalie.


Jag, N och Camilla väntar på maaat..


Camilla och Kosaj..


Jag tillsammans med en av min allra finaste vänner.


Söta Helena :)


Jag och retard.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback