I'm alive!

Hej alla, förlåt för att jag har vart dålig på att uppdatera..
Jag har kind of vart på resande fot dom senaste dagarna.

I fredags hann jag ju med en update, och sedan dess har jag vart sida vid sida med mitt hjärta. :)
Vi befinner oss i skrivande stund i hans hus i Alanya.

För att dra en kort uppdatering, det var ju utgång i fredags och kvällen var trevlig.
Lördagen var inte så aktiv, vi sov länge och begav oss senare till Istinya Park för att äta på en fiskrestaurang tillsammans med Emre och Pelin, därefter drog vi en fika och lite tjejsnack medan O och E sprang i affärer..
Snacka om könsbyte, vad jag vet så är det normalt sett tjejerna som springer i affärer medans killarna sitter och pratar..?

På söndagen så fick jag från ingenstans veta att klockan tio går vårt plan till Antalya.. Eeh, jaha ok?
Vi åkte förbi O's bror på middag med alla syskon och deras respektive och därefter skjutsades jag hem så jag fick packa min väska lite fort..

Sa hastigt hejdå till Malin och Paço, lyckligt ovetande om att det kanske bli sista gången jag ser Malin! :((
I och med att jag inte riktigt vet hur min framtid ser ut för tillfället så vet jag inte riktigt när jag lämnar Istanbul och även om det blir tillfälligt eller permanent, och det jag inte hade en tanke på var att Malin också behöver lämna i och med att hon har vart här i 3 månader.
SÅ Malin min kära åker alltså till Sverige imorgon (läs torsdag) och blir borta i en hel vecka, och jag måste lämna landet den 26'e November..
Visar det sig att jag beslutar mig för att återvända till Sverige och stanna, så hann jag aldrig ta ett riktigt farväl av Malin..
Just nu lutar det förvisso åt andra hållet då O säger att vi ska åka till Grekland över helgen.
Vi får se, jag vet knappt aldrig vad som händer, jag är mest bara en svans som blir omkringsläpad, hoho..

Anyway, i Söndags natt anlände vi iallafall till Antalya och åkte till hans lägenhet där.
Där kan vi snacka utsikt, HEEEJ!
Att starta morgonen med ett glas juice och en cigg, sittande på den balkongen och glutta ut över havet i strålande solsken klagade jag inte på.. Det enda som vart lite jobbigt var väl isåfall värmen.. ;)

Idag åkte vi på utflykt till Kemer för att äta på en restaurang..
Hmm, det måste ha vart en väldigt speciell restuarang?
Gott var det iallfall! :)

Och som vanligt så har jag aldrig koll på läget när det kommer till denna karl, för när vi kommer hem så ber han mig packa ihop mina saker för då ska vi åka hit, till Alanya.. OKEEEEJ!
Kvällen har spenderats på en restaurang med utsikt över borgen och havet. :)
Ibland är livet bra härligt.
Men det är jag värd, för den föregående veckan var riiiktigt dålig.

Den heliga traditionella fredags-lunchen!


Efter fredags-lunchen och innan utgången så åkte jag, O,
Oscar, Ann Louise och Eren till Canyon för att äta middag..
Kolla in chokladen som man väljer tillbehör till..
Frukt, godis, kex, glass etc etc etc..
Var man inte mätt innan det så var man definitivt mätt efter..


Utgången på Blakk (ja, det stavas så) i fredags.
(Jag var inte på det bästa humöret, därav sura minerna på bilderna.)



Fisk-middag..



Balkongen i lägenheten i Antalya.



En november-dag i Turkiet.. :) Kemer.


Ja, det var allt för mig.. Nu är vi ju som sagt i huset i Alanya där internet är tillgängligt så det blir regelbundna updates från min sida av världen dom närmaste dagarna!
Ha det bäst alla, nu är klockan 03:34 turkisk tid och jag tänker borsta tänderna och krypa till sängs. :)



Kommentarer
Anna

Åh, vad jag blir avundsjuk! Själv har jag precis slagit på datorn på jobbet och ska jobba nonstop tills på tisdag.. Jag blir turksjuk av dina bilder! Och glad att läsa lite mer positiva strofer från din sida :) Njut! Love you!

2009-11-18, 06:55:46
Malin

Vad bra ni ser ut att ha det gumman!!! :)

2009-11-18, 10:58:00 http://www.metrobloggen.se/malinek

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback