Ebru Gündes, Sezen Aksu, Ajda Pekkan, Özcan Deniz.. en güzel!

Inte så mycket aktion på drottningen idag.
Sitter och läser lite bloggar, lyssnar på turkisk musik och är allmänt nostalgisk, saknar mitt hjärta, förbereder mig mentalt för mitt möte imorgon med chefen..
Saknar allt som är förknippat med Istanbul, vänner, kärleken, vädret, omgivningarna, men det känns ändå helt okej att vara hemma. Än så länge! :)

Trivs med att sitta hemma och pausa och se papi fara runt och fixa med saker och ting och då & då kommer och busar med diverse kittel eller retsamma kommentarer.
Nattan drog precis till jobbet, mysigt med hennes pladder också!
Min bästaste vän!
Har lovat att styra iordning adventsljusstaken och måste dessutom ta tag i den enorma resväskan som står och glor på mig inne i rummet.. Snork..

Svänger eventuellt förbi Annika en sväng senare för att hälsa på barnen! Älsklingarna!!
Eventuellt till SATS med Eija för att flåsa lite också..

Kvällen ska spenderas hemma hos Anita och Camilla för mys på hög nivå!

En skön söndag helt enkelt..
Det är sjukt dimmigt utanför, undra hur det ser ut i Ista?

Ett dimmigt Istanbul är fortfarande lika vackert.. Till skillnad.. :)



Kommentarer
My

Men MIKaEEEla...Har du kommit hem!!! har inte läst bloggen på några veckor pga utlandsvistelse o annat...o så ser jag att jakans finaste tjej är hemma igen!!! hör av dig när du har tid över så kan vi träffas på en fika, eller så är du välkommen hit!! Kramar i massor till dig... jag har blivit modern o gått med på fecebook-är du med eller??

2009-11-30, 12:32:28

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback