En städad afton.

Avnjöt en svensk frukost som både jag och Eija kom fram till att det är den absolut bästa måltiden.
Ingen måltid slår en svensk frukostbuffé!
Länge leve hotel-frukostar, hurra hurra hurra!

Ibland sker det väldigt roliga händelser i min vardag som jag verkligen vill dela med mig om, men då jag från gång till gång är medveten om att personen som är inblandad i händelsen läser bloggen, kan jag självklart inte bränna mina broar och skriva det här!
Idag hur som helst så inträffade en sådan händelse, och det vart mycket fnitter och väldigt skära nyanser i ansiktet.
Men som ni förstår så jag kan uppenbarligen inte förtella er om detta..

Ikväll var det glögg-mys hemma hos Jenny så vi begav oss dit och frossade i bakverk, glögg och diverse alkholhaltiga drycker. Mycket trevligt, och det var faktiskt skönt med en lugn kväll..
Festliga aktiviteter lockar inte på samma sätt längre, då man har någon på andra sidan Europa som man önskar så innerligt att man var med..
Snart så.. :)

Bra start på dagen, frukost i en god väns sällskap.


Första grisköttet på 3-4 månader..?


Eija försörjer mig! :)


En väääldigt efterlängtad smak.. Kladdcake!


Mys-afton.


Natasha håller låda.


Och Devil tigger så våra hjärtan smälter..
Denna hund lyckades förövrigt dra i sig femtiofyra lussebullar
under en natt förra året då Jenny skulle ha advents-fika.
Hon hade bakat 58 stycken och lämnat dom framme i påsar
på diskbänken kvällen innan, men när hon vaknade upp
så fann hon upprivna påsar med 4 bullar kvar
och en stor labrador med väldigt ont i magen..


"Eva kurar ihop sig till en liten boll och suger på pekfingret.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback