Fram och tillbaka, tillbaka och framåt..

Tja!

Idag har jag som vanligt haft en vin-ala-traditions-lunch med tjejerna (som alltid varierar, förutom LINA).
Jag kan dock erkänna att för min del vart det vin-frukost i och med att jag inte hade ätit något innan..
Anyway, det var som vanligt mycket trevligt och jag insåg verkligen idag hur mycket jag kommer sakna Lina och Louise, mina fina hjärtan! Jag tycker verkligen om att ha er i min vardag, ni kommer bli saknade..

Oscar och Ann-Louise anslöt efter ett tag till sällskapet, och senare kom även Onur och Eren.
Det bar efter ett tag vidare till Kanyon för middag och nu har jag en stunds egentid i form av dusch och uppfräschning för ikväll är det raj raj!!!!!!!!
Drog en snabb-dusch och en snabb-promenad med min älskade hundvalp och snart är det dags..
Vem vet, kanske sista fest-kvällen i Istanbul för den här vistelsen?

Förövrigt stod jag och blåste håret medan ciggen låg och glödde i askkoppen, (ja, vidrigt att röka inne, jag vet. MEN, vi har ingen balkong..) hur som helst så skulle jag testa och blåsa med hårfönen på ciggaretten för att se om den glödde fort som fan av någon anledning.. HEJSAN, aska överallt! Dumfan.

Nu vart det bråttom, ska befinna mig utanför Euro Plaza hotel NUUUU.
Måste 'springa' i mina högklackade.. Hörs! Bilder kommer senare..



Kommentarer
Lina

Jag herregud vad jag kommer att sakna dig, och fatta hur tråkiga mina fredagar kommer att bli nu. Eller bara nyktra helt enkelt...

Lina

Och herregud vad jag kommer att sakna dig!!! Och fatta vad tråkiga fredagar jag kommer att ha nu (eller åtminstone väldigt nyktra fredagar...).

Emmi





GRATTIS EMMI SOM FYLLDE ÅR 17 NOV, TACK MIKI ÄLSKLING FÖR GRATULATIONEN!



.... eller? :/ hahahahahahhahahahahah!!!!! :)

2009-11-18, 00:30:15 http://emilitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback