Prutt.

Idag var vi föresten och kollade in Turkiet lyxigaste hotel som är beläget i Antalya.
Jag kan inte minnas namnet, men något med Palace, haha..
Kameran hade jag glömt hemma oturligt nog, men tog några bilder med mobilen.
Alla sa olika siffror, men om jag förstod det rätt så hade hotellet kostat 1,5 miljard att bygga och jag är inte förvånad..
Jag kan inte ens beskriva lyxen på det hotellet, och ett stort antal kändisnamn radades upp som hade bott där, bland annat våran kära Paris Hilton.
Jag har aldrig i mitt liv, inte ens på kort eller i film sett en så gigantisk pool som fanns där.
Och alla kristall-kronor.. Och allt guld.. Herregud.
Jag ska försöka insistera på att jag vill ha mitt bröllop där. Wish me good luck..

Klockan är nu 1 turkisk tid..
Paço ligger bredvid datorn på köksbordet med rumpan mot mig och fiser som aldrig förr..
Har aldrig någonsin önskat så mycket att jag vore förkyld med en enorm nästäppa.
(Blir väl förmodligen det lagom till Sverige bara för att jag skrev så..)
Burger king mannen har vart här och levererat mat till mig och jag sitter här försöker koncentrera mig på att inte titta runt för mycket på misären i lägenheten.
Ska snart börja packa lite, städning är det inte på tal om, det får grabbarna sköta.

Än så länge är min sinnesställning behärskad, jag ser inte framemot till då jag inser vad som komma skall.
Imorgon ska jag träffa Louise för att ta avsked och krama ihjäl henne och på tisdag är det Linas tur.
Malin kommer också kommer över någon av dagarna för att säga hejdå och min Malin befinner ju sig som ni nu vet i Sverige och kommer inte tillbaka förrän jag har åkt.. :(
Diverse bekantskapsheter ska också klämmas in för ett hejdå i dagarna, men dom ovanstående är de viktigaste.

Jag satt och funderade för någon vecka sedan hur det kommer sig att jag inte lärt känna mer människor än vad jag har gjort, för jag är ju så översocial och har superlätt att träffa folk..
Men så slog det mig rätt omgående att det har jag ju O att skylla på.
Förvisso så menas väl inget negativt med det, för stunderna med honom har faktiskt vart dom finaste.. :)

ANYWAY, DET BLIR INGA RIKTIGA AVSKED JAG SKA TA!
MIG BLIR NI TAMEJFAN INTE AV MED I FÖRSTA TAGET ERA SPEKTAKEL!!
I'LL BE BAAAAACK! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback