Stort tack!

Idag anlände äntligen Malins mamma och syskon!
Och gissa vad dom hade med sig? Tusen kilo svensk färskt karamellkungen lösgodis!!!
Kan det bli lyxigare? Det finns allt i påsarna, ALLT!!

Humörsvängningar som man har så sitter man här nu och är väääldigt nöjd med tillvaron. :)
Jag har spenderade dagen med Onur, och han är någon som alltid lyckats med att få mig att bli glad igen..
Hjärtat, jag är så upp över öronen kär i den karln!

Paço, jag och Adem var även hos veterinären idag.
Lilla pyret är helt frisk, och vaccinerades även samt fick något slags intyg.
Vi passade också på att köpa torrfoder anpassat till just hans ålder och ras.

För att slippa skriva så långt som "Malins mamma" så kortar jag ner det till mamma.
Mamma hur som helst bjöd oss på middag ikväll, mycket gott och mycket trevligt och nu sitter vi här hemma och svullar i godis..
Jag kommer nog inte resa mig från soffan än på ett tag.. *Raaaap*.

Min livsbekymmer i form av att bestämma hur framtiden kommer bli ligger fortfarande kvar, pappa hjälpte mig dock ekonomiskt så jag är trygg på den biten ett bra tag framöver - tack pappa!
Jag måste helt enkelt avgöra om jag vågar satsa 110% på mitt förhållande och ge upp allt i Sverige..
Vi åker eventuellt till Alanya på fredag, så vi får diskutera det då på lite semester..


Ok, här har vi ett par skor i storlek FYRTIOSJU!! 47!!


Godis i mängder..


Ängeln som uppenbarade sig med alla godispåsar! ;)



Kommentarer
Charlotte

Hej!

Hur är läget? wow, ¨så mycket godis! Kan du spara en lakrits bit till mig skulle jag bli glad:)

Saknade dig idag på turkiska lektionen!! Våran måndags lärare e super sweet:)

vi ses på onsdag

2009-11-09, 21:18:33

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback