to clear things out!

Ok, jag känner orättvist påhoppad och kräver att få ge min version av händelsen!
Misstänker att många av er även sidledes följer Malins lögnaktiga blogg om mig..

Det här med att jag har peppar-sprayat Onur stämmer.
Men det var han som började!
Vi sitter hemma och äter frukost dagen efter diverese leksaker har inhandlats..
Han köpte en elpistol tillsammans med peppar-sprayen som han tyckte att jag skulle ha.
Jag hade berättat för honom om lite händelser som hade inträffat sedan jag och Malin flyttade hit, och Tarlabaşı är tydligen ett välkänt dåligt område men mycket skumma typer.
Man ska alltså helst inte vistas här omkring ensam om kvällarna som tjej.

However, efter att jag hade avslöjat det som vi hade råkat ut för (inget allvarligt pappa), så fick han halvt som halvt panik och ville bestämt att jag skulle vara 100% förberedd om något skulle hända igen, därför köpte han dessa saker (som förövrigt inte är olagligt här).

För att komma till poängen så satt vi i alla fall den där morgonen och han började leka med elpistolen och skämt-hota mig med den.
Klart man inte ska vara sämre själv, så jag drog upp min pepparspray med en James Bond rörelse och började vifta!
Vad jag inte visste var att denna pepparspray har en enorm kraft och styrka, så jag tryckte av ett litet sprut mot honom ovetande om följden av detta...
- Okej, hela lägenheten vart bokstavligen talat en gaskammare!
Den utrymdes snabbt och alla fönster öppnades på vid gavel trots kylan utanför..
Jag och Onurs bror (Gökhan)'s fästmö hängde ut genom fönstret och kippade efter luft och jag hörde Onur någonstans långt borta hosta som besatt..
I 20 minuter tror jag han höll på, och jag vart ärligt talat lite orolig att han skulle hosta ihjäl sig eller något men han dök upp i köket ett tag senare väldigt rödögd... HEHEHE.
Som sagt, mig bråkar man inte med!!!

* Han tyckte dock inte att min reaktion var så sund gällande elpistolen.
Han ansåg att det nog inte var så bra trots allt att jag använde mig av en sådan, så den lär reklameras.
Men döds-gasen fick jag behålla! Muahahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback