yemek

Howdi!

Idag åt jag Turkiets, om inte världens största hamburgare!
Alla som känner mig vet att min mun går inte av för hackor, och då snackar vi storlek.
Men burgaren kom inte in, hur jag än försökte.. Den var kolosal!

Har spenderat dygnet med min kärlek, igår vart det lite festligheter i form av två flaskor whiskey.
Vi satt ett gäng och umgicks på Lucca i Bebek och begav oss senare vidare till en bar som spelade nostalgiska turkiska 70 tals hits, så det var en enormt trevlig stämning i lokalen.
Tror inte det fanns någon (förutom jag) som inte kunde alla låt-texterna utantill och det var inte många som satt eller stod still..

Jag klagar alltid på Malin att hon sover för länge, för mycket och för ofta men jag körde en copy-cat på henne idag..
12 timmar spenderades i sängen!
Förvisso var det halv-slummer dom sista tre timmarna, men ändå..
Och då kan jag även informera er om att jag nu är trött!
Trots att jag bara vart uppe och pysslat i 6 timmar.
Onur kommer snart och hämtar mig så då får jag fortsätta sova, mmmmm! :)

För er som undrar om jag har kommit fram till huruvida jag blir kvar tills December eller ej, kan jag meddela er om att jag fortfarande inte vet hur jag ska göra..
Svårt det här.
Ju mer jag är med han, desto kärare blir jag och desto svårare känns det att lämna.


Hajjar ni storleken på hamburgaren??


Middag på su-da-iye


Vi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback