Girls night out!

Vilken kväll! Det var superkul verkligen!
Kvällen startade hemma hos oss, Louise kommer över på middag och vin/drinkar.
Därefter möttes Lina och Charlotte upp och färden mot Bebek påbörjades, i denna stads trafik tar allt liiite längre..

Tjejerna satt på Lucca så vi anslöt oss till sällskapet och drinkar beställdes in och spilldes ut om vartannat!
Alla var hur goa, trevliga och sociala som helst, så kul att jag har lärt känna dom!
Senare på småtimmarna tog vi en taxi till Anjelique, en nattclub någonstans fråga mig inte vart.
Onurs hela följeslag var där, så vi kirrade ett bort bredvid dom och drack några drinkar och minglade ända tills alla insåg att MAT vore för allas bästa!

Begav oss till Taksim, vräkte i oss kebab och musslor - guds gåva i matväg!
Musslor är så vanligt fyllekäk i Turkiet, dom står med små bord/brickor lite överallt och säljer, så där blir man ofta stående längre än vad man tänkt..
Börjar med att man beställer typ fem stycken, drar i sig dom och inser att en till vore nice.. Och en till.. Och en sista till.. Och en absolut sista till....

Kom hem, väckte Malin, dansade och sjöng lite för henne och gick igenom nattens bravader. Vet dock inte om min genomgång av aktiviteterna var så tydlig och förstålig. Vi får se vad hon säger när hon vaknar till liv..

Jag mår förvånansvärt bra idag, och detta tack vare resorben jag tog innan sängdags! Prisa!
Enda menet jag har från gårdagen är en blodig fot, jag kan inte stödja på den! (Nej, Nattan jag överdriver inte..)
Ska lägga ner hela grejjen med att komma hem och dansa som en exorcist inför M.


Det började såhär..





Och det slutade såhär.. Med en bruten fot typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback