ADHD yok.

Idag är det en sådan dag då man blir less på sig själv för att man inte tar tag i sig själv och aktiverar sig.. En dag då man är lat och seg, men innerst inne känner rastlöshet och blir frustrerad över att man vill göra något, men inte har energin och orken att resa sig upp ur soffan och släpa med sin Malin ut.

Några koppar högklassigt kaffe på Starbucks i sällskap med skolböckerna blir nog kvällens aktivitet..
Snart är det dags att börja gå på en annan Starbucks, personalen börjar nog undra då vi är där 2 gånger dagligen, innan skolan samt efter middagen..

Vardagsobservationer 2009-09-23 19:32.





Kommentarer
Laura

Om det blir en Greklandsresa så följer självklart kameran med (det gör den överhuvudtaget annars också - överallt! Idag tog poliserna på polisstationen beslag på den då vi gick in på polisstationen, fick inte ha med mig den i väskan.) Jag var faktiskt på en UT-resa till Grekland i våras också, finns bilder från den under kategorin "Resor" på min blogg. Har en kompis som bor några timmar från gränsen men hon är inte där nu så jag vill inte virra omkring där ensam hela natten utan försöker hitta en buss som jag kan åka tillbaks med direkt samma dag. Men så kommer ju också problemet: kanske de ställer till med problem vid passkontrollen för att jag åker in och ut ur landet under samma dag. Suck. :S



Men du ska väl bara stanna i två månader, så då behöver du ju inte tänka på det här UT-problemet! Annars går det alltid att fixa med en resa hem till Sverige, det skulle jag också göra (till Finland då alltså, om inte jag åker dit om lite mindre än en månad! Känns lite onödigt att åka fram och tillbaks så..)



Har hur som helst lagt in länken till polisstationen/utlänningsbyrån nu på min blogg!



Ha det bra och hälsa Malin så mycket och be om ursäkt att jag FORTFARANDE inte har mailat henne! Är så mycket bättre på att svara på kommentarer än mail, mailen blir bara liggande där... :S

2009-09-23, 19:44:44 http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback