Det blir nog inget gymmande i Istanbul trots allt..

Igår när jag och Malin var på väg till skolan så gick det förbi en snubbe som helt oblygt rättade till sin pistol i byxlinningen.. Only in Turkey.

Efter skolan gick vi förbi Marmara hotel och skulle kolla upp vad det kostade för en månads medlemskap på gymmet. 1500sek. Vi hörs!
Lunch med Louise och Malin, därefter en snabbis i solariumet. Inhandlade produkter för en välbehövlig pedikyr, och nu är jag hemmavid med 3 turkiska män i lägenheten som borrar ihop mitt skrivbord.
Dom verkar ha vart här ett tag för dom har stenkoll på när dom behöver ducka i och med våran tvättlina som hänger tvärs över lägenheten.. Dom måste ha haft väldigt roligt åt våra underkläder när dom gjorde entré. Haha.

Ska göra läxorna och sedan iväg och träffa Onur! Hej så länge..



Charmika, ett stort lol på dig!
Klockrent, hoppas du njöt av varje droppe! Eller körde du 10.000 kronors sprutet? ;)

Fräzer, tack för tipsen om försäkringen, ska kolla upp det.
Angående lägenheten så har vi hyrt det, det stämmer.
Jag och min klasskamrat Malin bor tillsammans, och det fungerar jättebra!
(Föruom då hon smyger in till mig på nätterna och försöker skeda..)
Skolan går bättre nu, börjar förstå mer och mer även om det är otroligt svårt!
Grammatiken är inte ens i närheten den svenska eller engelska..
Jag fick 80% på första provet och 85% på den andra så en liten förbättring är det.
Vad är det för utbildning du har sökt?
Kör på! Om du känner att du kan fixa 3.5 år och att det i slutändan kommer det dig något gott så tycker jag du satsar!

Luke, screw you.

Maluttan, det är inte kyligt i Istanbul men vi har klinkergolv i våran lägenhet vilken gör mig lite småfrusen. :)
Hur har du det i Alanya?



Kommentarer
Jackie

Haha älskar svaret till Luke ;)

2009-09-15, 15:50:33

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback