Panik yok! :)

Vilken genial idé det var att bege sig mot Green Garden i Sultanahmet!
Andra gången vi går dit, och vi är på lika bra humör när vi lämnar som senast..
Dom får oss att bli så glada!
Senast som sagt så började live-bandet spela Engin Nurşani för mig, vilket gjorde mig alldeles yr.

Denna gång så kom dom med en Engin Nurşani CD skiva till mig!!
Då hade dom rara människorna sprungit och köpt en eftersom dom såg hur såld jag var på honom!
Dessutom så fick vi absolut inte betala notan, utan detta tog managern hand om.
Som förövrigt satt och läste läxor med oss ett tag.. Haha.
Vilket gäng, vilket ställe! Jag är så tacksam att vi gick dit den där dagen, snacka om smultronställe.

Det var en del plugg, och Kevin och hans pojkvän kom förbi ett tag och snackade lite.
Nu är vi hemma, har precis ätit och ska återuppta pluggandet igen.
Det får gå som det gör, vi gör vårt bästa helt enkelt. Ingen idé att ha panik, man gör inte bättre ifrån sig då.
Insallah! :)

Vi passerade en gubbe som stod och hängde med en höna och två kaniner så vi köpte en varsin fortune cookie, som då hönan valde när han sa vårat namn. På min stod det;
"You got tired for the last days but you still don't perceive your own state. This exhausting work can put your health in danger. You're admired by two people, but you don't even notice them."
- hmm, man kanske ska passa på att ta lite semester nu när man har sex dagar ledigt från skolan? ;)

En kul notis också, och något som kan läggas till i 'only in Turkey' kategorin.
En man sitter med en tjej på någon slags date på Green Garden.
Dom lämnar restaurangen och tar avsked av varandra..
Max 15 minuter senare kommer han tillbaka, denna gång med en ny tjej som han sitter och smickrar?
Vad fan? Haha.

Ja, man satte ju och stirrade på bokhögen ett tag innan man tog tag i det..



Pratar med ena managern.. Om vad är frågan?



Pluggar och minglar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback