MYCKET VÄL GODKÄND!!!!!!

Vaknade upp nu efter min välbehövliga power-nap. Halvt skakis om jag får medge det.
Jag firar ju min namsdag idag så dom två vinflaskorna som jag, Lina och Malin delade på vid lunchen var välförtjänta..

Och dessutom så klarade jag provet med galans!!!!


WOOOHOOO!!!! I did it!! Jag är så himla glad och lättad!
Jag gick och lade mig vid midnatt igår, somnade inte förrän efter klockan 1, och sedan vaknade jag upp med ett ryck helt 'utvilad' 02:13. Vad f?
Jag somnade om, och vaknade återigen som ett skott då klockan ringde vid 6.. Ingen vidare sömn.
Nervositeten var lagom påtalig och vi drog till Starbucks för frukost och ett sista ryck med pluggandet.
Klassrummet var fyllt av andra studenter från andra klassen och tystnaden låg tung i rummet, och på hela Dilmer då alla hade prov idag..

Efter 2,5 timmes prov-skrivande så inväntade alla sina lärare nere i receptionen och tillslut kom Meltem med en bunt certifikat.
ALLA
klarade det! Grattis klassen, vi är kanonbra! :)
Jag kammade hem hela 90% och därmed ett MVG!
Och jag kan erkänna att jag var mäkta förvånad att det gick pass bra för mig.. Men glad!!!

Från att ha haft en sådär helg, men rätt dämpade tankar och känslor angående en del saker så lyftes hela stenen från mitt hjärta och tillvaron är så himla ljus igen!
Jag är inte här för att bevisa för någon att jag ska lära mig turiska, jag gör detta helt för min egen skull.
Och det är faktiskt inte dödligt allvar, det skulle inte har vart hela världen om det gick mindre bra..
Jag tror det var det tänkandet som räddade mig, för hade jag haft panik när jag skulle skriva provet så hade jag förmodligen bara låst mig själv.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och därefter kommer Onur och hämtar mig! Ha en trevlig kväll alla, nu är det semester för min del! Tjiiingepling!





Kommentarer
Jenny & Anton

Hej hjärtat ! Hoppas du har det bra. Du är sååå duktg.

2009-09-29, 23:48:34
Papsen

Instämmer - min dotter är såååå duktig (men borde komma hem nu snart)



PoK/P

2009-09-30, 06:49:35
Papsen

2009-09-30, 06:50:18
Ela

Grattis grattis, kan du komma hem nu ??? =)

Ela

O min namnsdag med =)


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback