Silver buildings.

Vi fick föresten två nya elever i klassen idag, ytterliggare en tysk samt en tjej från Luxumburg eller hur det nu stavas. Det kommer nog bli lite av en vana att jag, Lina och Malin går och sätter oss på en uteservering med våra laptops och äter lunch tillsammans samt pluggar. Det är så sjukt mysigt, man känner sig verkligen som en student! Och det är så mycket att kolla på så man skulle kunna sitta kvar i timmar.. Idag så har vi suttit på ett café i Cihangir i säkert 4 timmar och pratat, pluggat, bloggat, ätit och druckit té. Laurianne från LXB samt Charlotte från Sverige följde också med. Bilder finns, men kommer senare då jag är hemma där kamera-kabeln befinner sig.

Jag har sökt lägenheter som en tok, och jag meddelade Malin att det trots allt är enklare att söka för sig själv..
Hur som helst så har vi hittat en lägenhet nu som faktiskt verkar lite för bra för att vara sann, men vi ska gå och kolla på den snart så vi får se vart spärren är. Förhoppningsvis är det ingen? Insallah!
Ska börja samla ihop alla tusen block, böcker och datorer som är utspridda på bordet och bege oss mot mäklarfirman nu. Jag uppdaterar så fort jag är 'hemma'.

Ha det toppen så länge!





Kommentarer
Lina

Jag älskar våra studiecirklar! Det får vi fortsätta med!

Kucak!

Syns i morgon!


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback