Snälla, snälla, snälla CSN..

Dagens fråga: Har M&M flyttat ännu?

SVAR: JAAAA, vi håller på just nu!! Jippie, äntligen!! :)
Vi stötte av en slump på Hakan och Gerd som är ansvariga för Silver Buildings då vi skulle äta lunch efter skolan, och dom gav oss klartecken till att börja bära ner alla våra saker till våran lägenhet.
Det första jag känner för att göra efter att alla saker har kommit på plats är att springa ut och köpa krukväxter samt några fina snittblommor.
Lina var ju så rar och köpte lite grejjor till oss från IKEA som vi antecknat på en lista, så vi har 2 fina krukor och en vas som väntar på blommor!

Skolan gick bra, dom senaste dagarna har faktiskt känns lite lättare så det kanske börjar släppa lite nu.. Gäller bara att öva, öva, öva och öva. Idag har jag ett strikt schema efter flytten, - PLUGG!

Dessutom så har emailat SI angående lite studierelaterade saker samt CSN med förfrågan om det är möjligt att jag kan få studiebidrag/lån om jag beslutade mig för att stanna längre i denna underbara stad.
Det är beroende på CSN's svar om jag kan börja överväga tanken på att stanna på allvar..
Jag är på helspänn, vill bara få deras svar. Snälla alla som läser detta, be för mig! :)
Blir det ett ja så är steg nummer två att kontakta mitt kära jobb och höra efter vad dom tycker och hur man kan gå vidare med detta..
Man lever bara en gång, och man ska följa sina drömmar. Min dröm är att stanna längre här! Det gör ont att tänka på att jag ska hem i början på November, jag vill verkligen inte det. The drama queen has spoken!

Nu ska jag fortsätta bära ner saker till vårt hem, kära hem. Hörs senare!



Kommentarer
Luke

Say WHAT?!

2009-09-14, 23:50:05
Ela

Grattis till erat fina boende, jag såg lite av tvättlinebilderna =) Ser ljust och fint ut. Men ni har väl bara hyrt den? E det du och en tjej till som bor där?



Kramar i massor

2009-09-15, 00:17:55
Jackie

No you may not ;)

2009-09-15, 15:46:39

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback