TGIF?

Hej mina fans!

Jag har ju flyttat och har haft fullt upp, och det trådlösa internet'et kommer inte igång förrän i eftermiddag, därför har jag vart passiv här. Jag sitter för närvarande på Starbucks och äter frukost med syfte för att plugga inför provet vi ska ha idag. Jag uppdaterar er om föregående dagar efter skolan, måste öva på grammatik nu.. Gissa vad? Jag hade rix-ångest över att det skulle vara så mycket grammatik, och ja det är det. Konstig och mycket grammatik, men jag förstår faktiskt! Allt hänger ihop.. Det jag har svårt för är att glosorna ska fastna i huvudet. Så jag ändrar mitt uttalande - jag ska plugga glosor nu.

Vi hörs om några timmar :) Ha en bra fredag!





Kommentarer
charmika

bilder!! bilder!! bilder !!



hihih du e bäst!

2009-09-04, 18:44:36 http://cocacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback