Türkiye cok seviyorum!

Är det någon som blir förvånad om jag säger att tanken på att stanna kvar här har slagit mig några gånger hittills..?
Nu har jag ju bara vart här 10 dagar, men ändå.. Känslan och harmonion av att vara här och leva ett helt annorlunda liv än vad man har i Sverige är så vackert. Jag är så lycklig i Turkiet! :)
Det finns självklart negativa saker överallt, och just nu tycker jag det är jobbigt med värmen här nere i och med bristen på stränder och pool-områden. Om det vart ca 10 dagar svalare så skulle jag vara nöjd!
Hur har ni det i Sverige? Moahhaha..



Kommentarer
Emmi

Jag har redan räknat ut det ;) Är inte chockad! Men jag förstår ska du veta. ;)

2009-09-07, 11:14:46 http://emilitsa.blogg.se/
Brööl

10 dagar svalare?

Sverige börjar bli ruggigt, vi kan gärna få 10 dagar varmare. :/

2009-09-07, 15:19:59

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback