Sovmorgon.

Nu har regnet kommit igen! Det åskar och öser ner utanför, så vi får se vad dagen har att erbjuda.
Gårdagen såg ut som följande.
  • Enligt våran fredags-tradition så inkluderade lunchen några glas vin, mycket trevligt. En utmärkt belöning efter en veckas hårt slit med turkiska glosor och grammatik-övningar.
  • Jag vart förbannad då jag insåg att fläckarna i pannan var svart bebis-hår som förmodligen inte skulle försvinna på ett bra tag så jag tog fram rakhyveln..
  • 8 år sedan WTF-händelsen. Vila i frid alla. Man fick sig en tankeställare om hur fort tiden går..
  • Jag kom äntligen iväg till ett solarium, och jag känner mig genast mycket fräshare. Ett solarium där man stog upp.. Hm.
  • Middag med Louise, därefter en drink på The House café och sedan kycklingkebab och hemgång.

Idag sov jag 13,5 timme. Jag ställde klockan på 09:00, men jag hade verkligen inte diciplinen att kliva upp ur sängen.. Behövdes väl kanske i och med att jag har sovit 3 respektive 5 timmar dom två senase nätterna. Känns förvisso inte så frestande att bege sig ut på äventyr i detta väder. Tror att det är en perfekt dag för mat-shopping!

Svenskt Wasa knäckebröd på Starbucks!
Våran lärare Meltem bjuder alltid på turkiskt godis efter fredags-proven :)
Lunch på The Beer house.






En av alla 495 dagliga demonstationer på Istiklal samt jag och Louise på middag.




Kommentarer
Anna

Det låter som att du är i ditt rätta element min kära!

2009-09-12, 19:34:57

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback