Drömmer jag?

Inte bara det att jag ska se min stora idol, min gud, mitt musikaliska hjärta och geni, JAG SKA UTÖVER DET PRATA, TA KORT OCH HÄNGA MED HONOM KVÄLLEN INNAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förstår någon hur jag känner mig?!
Min reaktion var hjärtklappning och tårfyllda ögon!!!

Det här är det absolut största jag har vart med om, och jag tror inte att det är sant!
Jag vågar inte ens tänka på den sjuka och overkliga nervositet jag kommer ha torsdag den 22'a april innan jag anländer till stället där vi ska förfesta..
Och han lär ju med all säkerhet fått höra vilket besatt stalker jag är, vilket gör saken värre!
Men faktiskt så kunde jag inte bry mig mindre, inte som om jag kommer försöka vinna hans hjärta.
Tror inte man vinner en mans hjärta med att svimma, kräkas, stamma, rodna, snubbla och spilla ut saker som jag säkerligen kommer göra då han kommer till huset/lägenheten där vi ska ha den lilla förfesten..

Jag undrar om jag drömmer detta?



Kommentarer
Lina

Hahaha! Detta är ju helt sjukt! Litta galet faktiskt... Men jag tror du golvar honom med din svettiga och stammande charm. Du får öva in ett par meningar på turkiska att charma honom lite extra med...

2010-04-07, 00:17:07 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback