:)




DubaiSisters: Yes, there are some swedes living there.
My best friends were from Scandinavia, however all of them left..
Are you thinking of moving there or just visiting?

Nathalie: Jag hatar djurplågeri mer än något annat, och kommer inte titta på den videon.

Sergio: Antar att du har sett vad saken gällde nu, extrem lycka för mig! :)

Anna: Tig....ress, jag kopplar inte haha?

Lina: Skulle jag lyckas golva min största och enda idol så kommer jag aldrig mer be eller önska något.
Det är så sjukt stort, turkiska plugget kommer vara väääldigt intensivt dom kommande två veckorna om vi säger så.. ;)

Christer: Tack Christer, det här var definitivt det bästa påskägg jag kunde få!
Angående statusuppdateringar på Facebook osv så håller jag helt med, det var exakt det där jag menade!
Att uppdatera hej villt är kul, så länge man inte lämnar ut sig själv!
Och även allmänt deprimerade personer som ständigt skriver negativa saker.
Dom går fetbort, det sprider verkligen ingen positiv energi och det är väl det man strävar efter?
Och angående Westerbergs så har jag känt dom i cirka 15 år, världens underbaraste familj! :)
Hur kommer det sig att du känner dom?

Elisabeth: Çok çok çok teşekkür ederim canım!!! Çok mutluyum! :)
Jag lovar att lägga upp massor av bilder, jag kommer ju leva på dom där bilderna i flera år...! :)



Kommentarer
Christer E

Haha, det där var ett praktiskt sätt att svara alla på!



Så du har känt dem så länge, kul! Min bästa moster Susanne är gift med Hasses bror Johan. Jag träffar Susanne och Johan mycket och tränar dem i golf, ska faktiskt ha kurs med dem ikväll. :)



Så jag har träffat Hasse mycket när jag var mindre men Michaela har jag bara träffat ett par gånger. Håller helt med om att Westerbergarna är väldigt trevliga!



Nu blev det lite personligt här, men så kan det gå ibland! ;-)

2010-04-07, 17:09:09 http://christerekman.blogspot.com
Miki

Ja det är väl han som är polis om jag inte misstar mig?

Kul, världen är verkligen liten! :)

2010-04-07, 19:46:46 http://mikissurroundings.blogg.se/
Anna

"Go get him, tiger" brukar man ju säga.. men du är ju en "tigress"..

Höhö, Anna-humor, never mind.

2010-04-07, 21:08:07
Miki

Hahaha!!

2010-04-07, 21:18:33 http://mikissurroundings.blogg.se/
Christer E

Polis? Haha i Susannes drömmar kanske. ;-) Johan jobbar på samma ställe som Hasse gör!



För övrigt kan uttrycket "Go get him Tiger" misstolkas pga Herr Woods. :P

2010-04-07, 22:19:57 http://christerekman.blogspot.com
Miki

Nej det kanske var grannen? Äsch, jag är så virrig ibland!



Njae, då skulle det väl snarare vart 'Go get her Tiger' .. Or am I wrong? :)

2010-04-07, 22:44:25 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback