För mig skiner solen idag! :)

14 dagar kvar bara!!!
Hjälp, jag har fortfarande inte förstått det, men jag vaknade upp med fjärilar i magen och ett jättesmile.. :)
Det är absurt och helt overkligt och alldeles, alldeles... Fantastiskt!
Aaaaaah, jag vill bara skrika!! :D

Startade dagen med Engins bästa och är nu på väg upp i köket där nygräddade pannkakor väntar på mig!
Så onyttigt, så gott och så skön start innan gymmet! ;)

Jag börjar jobba klockan 14, hörs då.
Ska dessutom ge svar på alla underbara kommentarer!
Jag blir så himla glad när ni kommenterar på mina inlägg, oavsett om ni skriver ert namn, länkar till eran blogg eller är privata.
Det är superkul att få respons på det man yrar om här i bloggen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback