God natt!

Väskan inför gymmet imorgon, festkvällen samt söndagen är packad och nu ligger jag alldeles strax i sängen för en sisådär sex timmars sömn.
Har haft en supermysig kväll hemma hos Fräzer med en delikat lasagne som jag önskade, gott vin och efterrätt.

Jag vet inte vad det är för fel på mig men dom senaste dagarna har jag ätit som en karl!
Aptiten tar aldrig slut och är jag mätt så dröjjer det inte länge förrän jag blir hungrig igen..
Idag hade jag med mig två stora matlådor till jobbet, tänkte ha en till imorgon också.
Eftersom jag var på gymmet på lunchen så åt jag medans jag jobbade, och efter 1.20 timme kom jag på mig själv med att jag hade ätit non-stop och svullat i mig HELA tvådagars-lådan!!
Jag är normalt sett medel i maten, om inte under 'äter som en mygga' strecket..

HJÄLP, jag kommer bli ett fetto!!
Känner mig redan vidrig runt magpartiet efter dom här dagarna..
En stor skräck för mig är att bli tjock, fy fan!
Nej, imorgon skiter jag hur ont det gör i benet, jah ska bränna sjutusen kalorier på springbandet, punkt.







Kommentarer
Ela

<3 God natt min prinsessa och tack för ikväll, sov gott.



P.s du kommer aldrig bli nått fetto, som jag sa du äter bara ikapp alla år av svält... Jag tyckte du var modig som vågade smaka =) hehe

Miki

Tack gumman! :)

Hade (som vanligt) en supertrevlig kväll med dig. Love!

2010-04-10, 11:27:58 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback