I am boooored!

Idag när jag anlände till jobbet kände jag mig ärligt talat på humör för att arbeta stenhårt, jag var taggad för att jobba!
Kommer till kontoret, ser att min uppgift under dagen är att hålla koll på den stressigaste inkorgen med emails!
Kanon tänker jag, går upp i köket och ordnar massa god frukost från buffén, fyller min Turkiet-kaffekopp med kaffe och drar därefter på mig hörlurarna för att max-jobba!

I fem minuter hinner jag arbeta innan jag blir tillsagd att sluta.. VF?
Neeej, då är det ju så att vi har sju nya 'agenter' som behöver få erfarenhet innan det är dags för dom att bege sig ut på golvet, därmed får inte vi övriga göra några emails idag eftersom det är så lite att göra.

Så jag har alltså suttit på kontoret sedan 08:05 imorse och inte gjort ett enda dugg.
Jag har lustläst Aftonbladet, Expressen, DN, SVD, SVT, alla Eyjafjallajökul-relaterade sidor och bloggar..
Resebolagens hemsidor har jag också gått igenom punktligt.
För att inte nämna Facebook och nu min blogg som inte blivit uppdaterad på länge..

Slutar om lite mindre än två timmar, så frågan är vad jag ska sysselsätta mig med fram till dess?
Gymmet är också avverkat, var där på lunchrasten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback