lycka, lycka, lycka, lycka..

Föresten så har jag haft besöksrekord igen, det är kul.
Prick 100 enskilda läsare, så det går sakta men säkert uppåt och det tycker jag är superroligt!

Är väldigt nyfiken på vilka ni är, men vet att jag har frågat förut och fick noll respons så jag ska låta er vara.. ;)

Utöver det så vill jag återigen förtydliga att jag känner mig som vääärldens lyckligaste människa!!!!
Jag önskar att alla fick känna hur det känns för mig, den här känslan är obeskrivlig!
Jag kan inte ens säga att det är min största dröm som har gått i uppfyllelse, för det här är too much to ask for!

TUR att han inte kan svenska och råkar hitta min blogg, för då hade jag vart bortgjord för all evighet.
Jävla psykfall, haha!

Emmi och Kajsa kanske hakar på när han har sin konsert, det blir sjukt kul!! :)
Någon annan som är sugen?
Det är inte exakt som en konsert, utan man bokar ett bord inkl middag och så sitter man där och dricker (jag håller mig dock nykter för att undvika missöden i hans närhet) och njuter av musiken, festar osv.
DRÖMKVÄLL!



Kommentarer
Johanna

Låter som ett underbart tidsfördriv ;)

är jag välkommen ?

klem

2010-04-07, 23:13:29
Miki

Klart du är!!

490:- och då ingår oxfilé, någon form av potatis, rödvinssås, bearniesås samt ett glas valfri alkholhaltig dryck.

Det är i Uppsala..

Är du på??? :))

2010-04-08, 00:31:59 http://mikissurroundings.blogg.se/
Johanna

när kommer vi hem igen?

vart sover vi?

klart jag är!! måste bara hitta något underbart att ha på mig och gå ner 5 kilo på 2 veckor ;)

2010-04-08, 01:16:27
johanna

Grymt :) vart sover vi och när kommer vi hem igen?

det verkar som att jag är på, ska bara hitta något underbart att ha på mig och gå ner 5 kilo på 2 veckor ;)

2010-04-08, 01:24:43
Miki

Hotell och vi åker hem på lördagen.

Jag ska ut på shoppingrunda imorgon för att hitta något sensationellt att ha på mig! ;)

2010-04-08, 01:41:31 http://mikissurroundings.blogg.se/
Johanna

Hmm det är jäkligt lockande men det känns som att jag vill spendera min enda helg hemma i el stockholmo ;) vi styr upp onsdagen så kan vi hångla då :)



PUSS och kärlek

2010-04-08, 14:04:03
Miki

Alright, jobbar egentligen natt då men gör allt i min makt för att byta bort dom passen, dels för att min framtida man är i Svea, dels för att du är hemma! :)

2010-04-08, 14:17:58 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback