Monday - check!

Sådär nu är snart denna sköna arbetsdag över!
Imorgon är jag ledig så jag har planerat en 'uträttardag' för hela slanten tillsammans med min kära syster.
Nu direkt efter jobbet blir det tea party hos Annika tillsammans med tjejerna för en catch up och därefter hem för att röjja lite.
Har ju som ni sett bott hos Yamit den här helgen så kläder och skor ligger i en salig röra i mitt sovrum..

Imorgon startar jag dagen tidigt på gymmet, ska bli skönt att få känna sig lite nyttig efter en helg av galenskaper och dryck! :)



Kommentarer
DubaiSisters

Sv: Ohh, cool! We've actually been thinking of visiting Turkey.. Ok, thanks! Are there many Swedes that live there and do you have Swedish friends? And feel free to ask us any questions about Dubai, haha :D

2010-04-05, 20:20:51 http://dubaisisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback