Mysig tjej!

Nähä då har man suttit så pass länge vid skrivbordet sedan man kom från gymmet dit jag drog på lunchrasten - så toppen har blivit torr..!
Och det mina vänner, det är inte okej!
Jag tränade tills jag fick blodsmak i munnen och jag hade kunnat lura vem som helst att jag hade hoppat i poolen med kläderna på.. Fräscht!

Jag slutar om drygt en timme så nu är det läge att hoppa in i en dusch och göra iordning sig inför kalaset!
Gareth min sköna kollega erbjöd sig att byta pass med mig imorgon, och det hade ju vart guld att börja klockan 14:00 istället för 08:00 efter en hård festkväll, men sedan slog det mig att jag har ju en middag att gå på imorgon!
Lina åker tillbaka till Malmö så då får man passa på att träffas, trots att vi kommer spendera hela kvällen ihop..

Oj oj oj, imorgon kommer jag inte vara kaxig, det är en sak som är säker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback