Nattuggla..

Hjälp vad tiden sprang iväg, klockan är snart 03:00!
Börjar tack och lov inte förrän 14:00 imorgon och innan det spenderar jag självfallet 1,5 timme på gymmet!
Måste undvika att springa nu eftersom jag får så ont i smalbenen så fort jag gör det, har ingen aning om varför det har blivit så?
Ska köra med andra metoder då jag värmer upp och se om det blir bättre efter en vecka.
Har försökt hålla mig från att springa dom senaste fem träningspassen men har inte lyckats hålla mig undan från springbandet, men nu måste jag verkligen!
Tänk om man skulle få något allvarligt så man inte kan springa på flera månader..
Fy, hemska tanke!!

Imorgon ska jag vara en drömsyster och väcka Nattan med nybryggt kaffe och framdukad frukost, so I better turn the lights off now.. See yaa! :)



Kommentarer
Anna

Benhinnorna som spökar? Brukar bli så när asfalten kommer fram -bara av att gå på den. Prova lägga en skumgummibit under stortån när du löper! Kör annars på crosstrainer slipper du stötmomenten som oftast är bovenm :)

2010-04-12, 07:15:36 http://annaish.blogspot.com
Miki

Va, är det sant? Men smärtan uppstår bara på springbandet..? Kanske har något samband.

Ska testa skumgummibiten innan jag ger upp, tack! :)

Ska tvinga mig själv att köra cross-trainern i 1 vecka, känns inte speciellt kul för jag föredrar verkligen bandet men vi får hoppas att det ger med sig.

2010-04-12, 11:27:22 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback