OLD SCHOOL!

Waaah!! Hahaha...

Jag loggade in på en gammal laptop som finns hemma för att kolla en sak och hittar en mapp fylld med massor av bilder från då jag var 16-17 år gammal!
Det måste ha vart det hemskaste jag har sett alltså, hur fan kunde man gå runt och känna sig skön sådär?
Jag trodde på fullaste allvar att jag var king of the world i den åldern, och det känns ju lagom genant nu när man kollar på hur man såg ut, haha!
Som ni märker hade jag en förkärlek till piercings.. Och smink!

Jag bjuder på detta, enjoy! ;)

Jag & Jenny är gangsters!


Tette leker med sin nya kamera, jag ställer upp.


Den här bilden är förvisso lite söt tycker jag.


'Coolt'..


Trendiga skor..! Eehm.. Observera Turkiet klockan, det börjades tidigt.. ;)


Återigen jag & Jenny.


Jag och Tette.


Lindhovs gård tiden.


Lindhovs gård.


Lindhovs gård, ser ut som en blandning mellan en häxa, balthora och kickers.


Jag & Emmi på min hemmafest som spårade totalt.



Kommentarer
Jackie

Inte så mycket för piercingar men du var ju jätte söt :) Ser ju nästan ut som du gör idag, är det inte typ förra årets bilder haha

2010-04-10, 11:53:40
Miki

Jaaackie, passa dig! Hahah..

2010-04-10, 12:18:47 http://mikissurroundings.blogg.se/
Thess

Vilka minnen som dyker upp...Lindhovs gård asså.. <3 <3 <3 Finner inte ord just nu

2010-04-14, 17:45:06 http://lillthess.blogg.se/
Miki

Jag veeet, förstå hur länge sedan det var! <3

2010-04-15, 13:57:50 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback