SMILE

Hej min kära, optimisten själv talar!
Vilken UNDERBAR dag vi har, jag blir så lycklig av solen! :)
Förvisso är det skam att det är så här kallt trots att det är mitten på April, men vi bor ju och andra sidan i Sverige så vad ska man säga? :)
Inledde dagen med frukost i form av havregrynsgröt utan mjölk - rekommenderas EJ.
Gymmade i en timme och därefter joggade jag till kontoret där en dusch och lunch avverkades för att nu återigen sitta bänkad vid skrivbordet och blog... JOBBA.
Jobbar även ikväll till 23:00 och sedan har jag två lediga dagar varav morgondagen är planerad med mamsen och systeryster för att på kvällen lämna dom och äta middag med Yamit, Marco mfl.
Vi snackade om att gå till Bröderna Olssons tror jag det var?
Spännande, jag älskar verkligen vitlök..
Eventuellt att det kanske går över gränsen då även efterrätterna är vitlöks-inspirerade....?

@ Monika, tack för välkomnadet, vi ses eventuellt snart.. :)
@ Anna, är du på? Vi åker direkt efter löning, det vill säga lördag den 24?
@ Anonym, tack för glostipset, jag har redan ett konto där och jag håller med dig om att idéen är superbra! :)



Kommentarer
Anna

I wish! Men jag kan inte ta ledigt med så kort varsel och jag har lovat mig själv att varenda slant ska läggas på fickpengar till årets resor. När det är klart kan jag festa loss på överskottet, men än så länge ekar det tomt på fickpengarskontot. :(



Får nöja mig med en Alanya-resa i år..

2010-04-13, 15:56:31
Miki

Okej, jag förstår.

Själv måste jag bekosta både NYC resan OCH Alanya resan samt fickpengar på denna lön, utöver att leva..

Kommer bli sjukt tight, men det är fan värt det.

När bär det av för dig till Alanya?

2010-04-13, 15:59:05 http://mikissurroundings.blogg.se/
Anna

Fördelen med att bo hemma, älskade du ;)

Vi åker den 17:e september!

2010-04-13, 16:22:55
Miki

Japp, jag har förstått det..

Jag ligger inte direkt i i lägenhetessökandet om man säger så, hehe..

Jag och brudarna ska också åka på en sista minuten i mitten på September, kanske hamnar i Alanya också? ;)

2010-04-13, 16:31:20 http://mikissurroundings.blogg.se/
My

Tjena bruden! det var jag som tipsade om glosboken....men glömde tydliggen min signatur....har kanske tipsat dig tidigare ?? Minnet sviker i samband med att man börjar få gråa hårstrån ;) Härliga planer du du har framför dig!-Full fart medvetslös-det är du i ett nötskal!!! vi ses snart!!!! Vi drar till Egypten snart och du är ute o flänger o far....men vi får till nåt snart!!! KRAMAR I MASSOR från My

2010-04-14, 10:01:22
Miki

Japp, det var du som tipsade tidigare om det, tack igen :)

När åker ni till Egypten? Vi ses efter det då? KRAM!

2010-04-15, 13:57:05 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback