busy, busy, busy...

Idag har det vart sååå mycket på jobbet så ni anar inte!
Jag fick en chock då jag såg att klockan var tolv, det kändes som om jag jag bara vart på kontoret i en timme trots att jag hade suttit bänkad vid skrivbordet i fyra..
Tog lunch vid 13, sprang till gymmet och körde ett kort intensivt pass - 3km på 15 minuter.. Getting there..! :)
Nu sitter jag här och pustar ut och äter lunch medan vi rensar upp efter stormen som var på förmiddagen.

Såg ni Metro imorse?
FÖR kul första april skämt, hahaha..
En stor seriös artikel om att SL nu gick ut och bekräftade att över 1000 personer hade fått ett chip injicerat i armen.
Då det var svininfluensa-hysteri när alla skulle vaccinera sig så hade regeringen sett till att alla utöver vaccinet fick ett microchip injicerat (omedvetet) och att det nu visade sig vara SL som hade 'legat bakom detta'.
Summan av kardemumman, chipet är som ett SL access card!
Du kan dessutom finna försvunna personer så som ditt barn, din man etc genom att undersöka vart han hade rest sist..

Jag är övertygad om att SL's kundservice vart totalt nedringd av förvirrade och framförallt dumma kunder som gick på detta.. Men kul var det!! :)

Ikväll har jag date med Sofia, middag och myspys.
Måste dock hem tidigt för imorgon ska jag se till att vara på kontoret vid halv sju på morgonen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback