Bättre sent än aldrig.

Sådäja, då var man levande igen!
Fick sota rejält för gårdagens partaj men är nu återställd och mår prima.
Slipper ha ångest för att jag har spenderat dagen på ett kontor när det är sol ute, eftersom jag ända inte hade kunnat njuta..

Kvällen startade hemma hos Maria där det bjöds på en supergod sallad tillsammans med vin och bubbel.
Lite fler folk anlände allt eftersom, och förfesten rundades av med tequila och därefter begav vi oss in till Stureplan.
Startade såklart kvällen på Soap bar, för att en drink & en shot senare möta upp Yamit, Emelie & c:o på Café Opera.

Jag failade rejält igår och kände väldigt tidigt att nu är det några glas vatten som gäller för mig, men valde istället att runda av eftersom jag ändå skulle jobba och hade så sinnessjukt ont i fötterna!
Drog förbi McDonald's och kilade sedan upp till kontoret för att sova några timmar i gaming-rummet där mys-soffan finns! :)

Jag och Yamit har förut konstaterat att då man har för höga förhoppningar på en kväll blir det bara pannkaka, oftast i form av överkonsumation av alkohol..

Men men det tar vi igen för Lina kommer jag snart se - antingen i Malmö eller i vårt andra hemland Turkiet, och Yamit träffar jag så ofta och mycket jag bara kan!
Nu är klockan 18:00 och det finns ingen chans att hon läser detta, men vi har ordnat en överaskningsmiddag för henne ikväll..
Hon tror att hon ska gå ut och äta en avslappnad random middag tillsammans med en vän, och där sitter vi och väntar med balonger samt en person som har flygits hit från Italien just för detta arrangemang.. Hihi :)




Kommentarer
Lina

Tack för en härlig kväll! Du höll i alla fall i fram till du stupade...

2010-04-11, 19:30:00 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Tack själv, nästa gång blir det minsann andra bullar!

2010-04-12, 02:32:26 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback