Palm Beach - here I come!!

Sex dagar kvar till jag ska få träffa min stora idol, det känns som om dagarna segar sig fram tills fredag..

Den sjuka reaktionen har jag redan gått igenom och jag känner mig nu stabil och psykiskt redo.
Sen vet jag förvisso inte hur det kommer kännas på torsdag eller fredagen, finns nog en risk att jag flippar ur då.

Planen är att sätta oss på ett tåg till Uppsala på fredagen för att strosa runt där lite, äta lunch och sist gå till frisören då vi ska bli stylade, och sedan klockan 19:00 är det middag och en evighetsväntan till klockan 21:00 då Engin Nurşani intar scenen och förmodligen kommer få mig att svimma..

Jag vet inte hur länge festen kommer vara, jag kan vara i Uppsala till senast cirka 05:00 (in case of after party) för sedan måste jag hoppa på en buss till....

- ARLANDA!!!!!!!!

Jag drar till Alanya för sol, bad och rajtan-tajtan på lördag morgon!!! :)) Wooohooo!
Sista minuten resorna var sååå billiga och resan infall precis då jag har en vecka med mycket ledigt, så hur skulle jag kunna stå emot? Impossible.
+20c som 'kyligast' och på kvällarna landar det väl på cirka +16c enligt säkra källor..

Och vulkanen är jag inte orolig för eftersom flygtrafiken beräknas komma igång igen senast på måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback